K2-L ENDURO (WERSJA GOTOWA DO JAZDY)

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 6 550,00 zł 6550.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Kayo K2-L Enduro to super sprzęt, którym powinny zainteresować się osoby lubiące jazdy w terenie. Idealny motocykl do jazdy po lasach, polach i łąkach. Nie straszne mu też małe strumienie i woda, spokojnie można przez nie przejeżdżać. Niewielkie gabaryty oraz duże koła gwarantują wam przyjemną jazdę.

Silnik o pojemności 250 cm3 daje moc ponad 15 koni mechanicznych, ale uwierzcie, że będziecie mieli wrażenie, że jest ich tutaj ze trzydzieści. Kayo rzetelnie podaje informacje i nie zawyża, za co dajemy ogromnego plusa. Pięciostopniowa skrzynia biegów w standardowym ułożeniu: jedynka na dół, luz, i potem reszta biegów do góry. W standardzie Kayo K2-L Enduro i bliźniaczy model K2 mają elektryczny starter. To wszystko zamontowane jest w bardzo solidnej i wytrzymałej ramie, którą doskonale widać. Kolor pomarańczowy znajduje się chyba na wszystkich produktach Kayo.

Przednie lagi niestety nie są regulowane, ale za to mamy z tyłu aluminiowy wahacz. A nad nim ładnie zaprojektowany wydech, który wydaje miłe, basowe brzmienie. Jak spojrzycie na koła to pewnie już zauważyliście bardzo solidne hamulce. A same koła są naprawdę duże. I tutaj dochodzimy do różnicy pomiędzy Kayo K2-L i K2. Otóż różnią się tylko kołami. K2-L ma z przodu 19 cali a z tyłu 16, natomiast K2 z przodu 21 cali a z tyłu 18. Można zapamiętać, że oznaczenie literą L w nazwie zaczerpnięto od słowa „low” czyli niższy. Bo K2-L ma nieco niższy prześwit 28 cm w porównaniu do 32 cm w K2. Też siedzenie znajduje się w nim o 2 cm niżej niż w K2, w którym jest na wysokości 87,5 cm.

Co jeszcze ciekawego w tym modelu? Duża stópka, która jest w komplecie i odginane podnóżki. Oczywiście mamy też stacyjkę, bez kluczyka nie da rady uruchomić tego dirt bike’a. I mała ciekawostka, tak jak wszystkie diet bike’i tak i ten ma seryjnie zamontowane oświetlenie. Super. Ten motocykl został zaprojektowany przez firmę, która od 2000 roku z dużym powodzeniem zawojowała świat swoimi produktami. Czy wiecie, że główny twórca tej marki był inżynierem w Hondzie? To gwarancja tego, że dirt bike’i są dobrze zaprojektowane.

CENA ZA WERSJĘ GOTOWĄ DO JAZDY.

Dane techniczne:

TYP SILNIKA: JEDNOCYLINDROWY, 4-SUW, CHŁODZONY POWIETRZEM, MANUALNY, 5 BIEGÓW
POJEMNOŚĆ SILNIKA: 250 cc
KOMPRESJA: 9.0:1
MAKSYMALNA MOC (kw/rpm): 12,0 / 7500 kw / rpm
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (N.m/r/min): 17,5 / 6000 N.m / r / min
ZASILANIE: GAŹNIK
ROZRUSZNIK: ELEKTRYCZNY, KICK START
NAPĘD: ŁAŃCUCH (13T-41T 520 #)
UKŁAD ZAPŁONOWY: CDI
RAMA: KAYO
PRZEDNI AMORTYZATOR: 800 mm NIEREGULOWANY
TYLNY AMORTYZATOR: 360 mm NIEREGULOWANY
PRZEDNI HAMULEC: TARCZOWY Ø240 mm
TYLNY HAMULEC: TARCZOWY Ø 220 mm
KOŁO PRZEDNIE: 19 ‘ STALOWE
KOŁO TYLNE: 16’ STALOWE
PRZEDNIA OPONA: 19 ’70 / 100-19
TYLNA OPONA: 16 ’90 / 100-16
ROZMIAR POJAZDU: 1890 * 760 * 1140 mm
ROZSTAW OSI: 1290 mm
WYSOKOŚĆ (SIEDZENIE): 855 mm
PRZEŚWIT: 280 mm
WAGA: 98 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA: 6,7l

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl