Skorzystaj z naszej usługi i wybierz Pitbike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną!
składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;
weryfikacja manetek;
dokręcanie główki ramy;
ustawienie i dokręcanie kickstartera;
ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;
wymiana oleju silnikowego;
ustawienie gaźnika;
ustawienie luzów zaworowych;
smarowanie filtra powietrza;
ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;
smarowanie linki sprzęgła;
regulacja układu hamulcowego;
smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;
smarowanie osi kół;
sprawdzanie naciągu szprych;
ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;
sprawdzenie naciągu łańcucha;
sprawdzenie ciśnienia w oponach;
sprawdzanie układu wydechowego;
motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;
montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.
W celu przygotowania pojazdu i weryfikacji poszczególnych układów - motocykl przechodzi jazdę testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać ok 0,5 mth.
Ważne:
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth.
Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.
ER 2.0 SM to motocykl przystosowany do jazdy na asfaltowej nawierzchni. To sprzęt, który nie tylko pomoże w treningach, ale także dostarczy masę zabawy. Został zaprojektowany z myślą o osobach, które chcą trenować na halach i w zamkniętych obiektach.
Idealny dla każdego, kto kocha przygody w terenie i potrzebuje mocnego, wszechstronnego i trwałego pojazdu, który pomoże mu odkrywać. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym jeźdźcem, czy dopiero zaczynasz, ten quad został zaprojektowany tak, aby spełnić Twoje potrzeby i przewyższyć Twoje oczekiwania.
Model MRF 80 Runner to rozwinięcie modelu MRF80. Silnik MRF80 o pojemności 86ccm o mocy 5,5 KM jest bardzo łagodny i pozwoli pewnie stawiać pierwsze kroki w SUPERMOTO.
Model MRF 140 RC to jeden z najczęściej wybieranych modeli. Motocykl napędza czterosuwowy silnik o pojemności 120 cm³. Koła w rozmiarach 14 cali z przodu oraz 12 cali z tyłu. Fabrycznie posiada lekkie aluminiowe felgi.
Najmniejszy z małych. Jeśli szukasz mini motocykl dla dziecka, KMB może być najlepszym wyborem. Ten mini motocykl jest idealny dla każdego dziecka, które chce rozpocząć przygodę z pit bike'iem. Świetny wygląd, możliwość dołączenia kółek bocznych - i to w super cenie.
Model MRF 140 RC to jeden z najczęściej wybieranych modeli. Motocykl napędza czterosuwowy silnik o pojemności 140 cm³. Koła w rozmiarach 14 cali z przodu oraz 12 cali z tyłu. Fabrycznie posiada lekkie aluminiowe felgi.