Skorzystaj z naszej usługi i wybierz Pitbike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną!
składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;
weryfikacja manetek;
dokręcanie główki ramy;
ustawienie i dokręcanie kickstartera;
ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;
wymiana oleju silnikowego;
ustawienie gaźnika;
ustawienie luzów zaworowych;
smarowanie filtra powietrza;
ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;
smarowanie linki sprzęgła;
regulacja układu hamulcowego;
smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;
smarowanie osi kół;
sprawdzanie naciągu szprych;
ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;
sprawdzenie naciągu łańcucha;
sprawdzenie ciśnienia w oponach;
sprawdzanie układu wydechowego;
motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;
montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.
W celu przygotowania pojazdu i weryfikacji poszczególnych układów - motocykl przechodzi jazdę testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać ok 0,5 mth.
Ważne:
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth.
Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.
MRF 160-R Supermoto bazuje na MRF 140 Supermoto, ale ma przede wszystkim mocniejszy silnik, a także regulowane zawieszenie, wysokiej klasy, przyczepne opony, aluminiowy wahacz, kute klamki i wiele innych elementów, które sprawiają, że jest gotowy do startu w zawodach.
Motocykl dla dzieci w wieku od 7 do 10 lat. Napędza go czterosuwowy silnik o pojemności 86 cm3 oraz mocy 5,5 koni mechanicznych. Porusza się na kołach o średnicy 12 cali z przodu oraz 10 cali z tyłu, wyposażonych w terenowe opony. Świetnie sprawdzi się do jazdy rekreacyjnej, jednak bez problemu poradzi sobie również na torze, a nawet podczas startów w...
Quady Kayo z serii A zostały stworzone specjalnie z myślą o szaleństwach na torze. Posiadają one typowo sportową budowę, dzięki czemu świetnie się tam sprawdzają. Model A150 będzie doskonałym wyborem dla początkujących oraz średniozaawansowanych zawodników, a nawet dla dzieci w wieku od 10 lat.
Moc i prostota w najlepszym wydaniu, połączenie siły, wytrzymałości i bezproblemowej konstrukcji. Chłodzony powietrzem silnik o pojemności 271 cm3, 6-biegowa skrzynia robi różnicę, gdy potrzebujesz pełnej kontroli. Regulowane zawieszenie FASTACE, nowoczesny design, solidne detale i ergonomia.
Kayo A180 to jeden z nieco większych modeli z serii A, czyli quadów typowo sportowych. Będzie odpowiedni dla dzieci już w wieku 10 lat, jak i dla młodzieży oraz bardziej zaawansowanych zawodników.
Jeśli szukasz czegoś, co dostarczy Twojemu dziecku sporo rozrywki oraz ruchu, w naszej ofercie znajdziesz idealnego kandydata! Nasz Kayo AY70 świetnie sprawdzi się dla małych rajderów, już w wieku od 4 do 7 lat.
Skorzystaj z naszej usługi i wybierz Pitbike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną!