Skorzystaj z naszej usługi i wybierz Pitbike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną!
składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;
weryfikacja manetek;
dokręcanie główki ramy;
ustawienie i dokręcanie kickstartera;
ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;
wymiana oleju silnikowego;
ustawienie gaźnika;
ustawienie luzów zaworowych;
smarowanie filtra powietrza;
ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;
smarowanie linki sprzęgła;
regulacja układu hamulcowego;
smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;
smarowanie osi kół;
sprawdzanie naciągu szprych;
ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;
sprawdzenie naciągu łańcucha;
sprawdzenie ciśnienia w oponach;
sprawdzanie układu wydechowego;
motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;
montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.
W celu przygotowania pojazdu i weryfikacji poszczególnych układów - motocykl przechodzi jazdę testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać ok 0,5 mth.
Ważne:
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth.
Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.
Zaprojektowany z myślą o początkujących dzieciach. Jest to motocykl przystosowany do jazdy na asfalcie. Sprawdzi się zarówno do jazdy na torze, jak i hali.
Quady Kayo z serii A zostały stworzone specjalnie z myślą o szaleństwach na torze. Posiadają one typowo sportową budowę, dzięki czemu świetnie się tam sprawdzają. Model A150 będzie doskonałym wyborem dla początkujących oraz średniozaawansowanych zawodników, a nawet dla dzieci w wieku od 10 lat.
Stworzony z myślą o dzieciach w wieku od 7 do 10 lat i sprzęt testowano właśnie z udziałem riderów w tym wieku. Dzięki temu masz pewność, że twoja pociecha będzie stawiać pierwsze kroki lub kontynuować naukę na pit bike stworzonym specjalnie dla dzieci.
Pitgang 125 XD enduro to świetny wybór na pierwszy motocykl, łączący niską cenę z dobrą jakością, która zadowoli również bardziej wymagających klientów.
Zaskoczy Cię niesamowitą mocą podczas jazdy w terenie. K2 Enduro sprawdzi u początkującego jak i u bardziej zaawansowanego ridera. Dołącz do pozostałych pasjonatów spędzania czasu na świeżym powietrzu z dodatkiem niezapomnianych wrażeń.
Posiada automatyczne sprzęgło oraz elektryczny rozruch, dzięki czemu jest idealny do przemieszczania się np.: po depo. Polecany również dla młodzieży oraz Pań, które rozpoczynają przygodę w świecie Pit Bike. Na uwagę zasługuje tłumik z db-kilerem oraz aluminiowe anodowane na czarno felgi.
Zaprojektowany z myślą o początkujących dzieciach. Jest to off-roadowy motocykl przystosowany do jazdy w każdym terenie. Sprawdzi się zarówno do jazdy w sąsiedztwie domów, na torze, jak i w lesie.
Model MRF 140RC-Z to ulepszona wersja popularnego 140 RC. Motocykl napędza czterosuwowy silnik o pojemności 140 cm³. Koła w rozmiarach 14 cali z przodu oraz 12 cali z tyłu. Fabrycznie posiada lekkie aluminiowe felgi.